Bewertungen von Sushi 8 Wassenaar
Neue Beurteilungen
Lucienne Verhoeve-Labordus
Weer genoten van een heerlijke sushi maaltijd. Goed verzorgd en een goede mix.
Lucas
Michel
Echt lekker man - Love
Rita van der Holst
Heerlijk! En goede prijs!
Marian
Heerlijk en ruime sortering. Bezorging zsm was snel en zeer vriendelijk. 1 gember en 1 wasabi voor de box was wat weinig, volgende keer maar extra bijbestellen dan.
Dekker
Geweldige kwaliteit en adequate bezorging! Wij zijn fan!
Thorwald Westmaas
Was weer erg lekker. Zat alleen geen soyasaus bij deze keer.
Markman
Vers, lekker en op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Patrick
Helemaal prima!
Lotte de Wit
Sabine
Lekker vers
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Markman
Heerlojk vers, goed verzorgd.
sandra
Echt mooie lekkere sushi! Eindelijk weer goede sushi id buurt! Aanrader (kleine tip rijst mag iets lauwer ipv koud)
Renee
Heerlijk verse sushi!!
Sasja
Zoals altijd geweldig lekker. Beetje meer gember en wasabi zou wel fijn zijn.
Lucienne Verhoeve-Labordus
Wederom genoten van een heerlijke sushi schotel. Zag er goed uit en smaakte voortreffelijk.
Loes
Was weer top!
YEJ
Super lekker en erg vriendelijk. Bedankt!
jacqueline de Koning
Fantastische presentatie en heerlijke smaaksensatie Wassenaar
Jippe
Heerlijke sushi, en snel bezorgd. Jammer was dat een deel van de bestelling was vergeten, die werd wel heel snel na bezorgd, met wat extra's.
Mieke
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bezorging.
Suzanne
De sushi was heerlijk!
Margo
Het was echt heerlijk. Vers!! Echt een aanrader.
Angelique
Tweede bestelling bij Sushi 8. Eerste was de Student box en de was heel goed. De kwaliteit van de box gisteren viel enorm tegen. Droog, de tonijn van mindere kwaliteit.
Mari
Lennaert
Eten was top. Kwalitatief goede ingrediënten. Erg lekker.
ton rabelink
Ben Bouter
Uitstekend verzorgd. Mooi opgemaakte schaal. Prima kwaliteit en keurig op tijd afgeleverd! Gaan we vaker doen!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mr.win
Gewoon lekker, vers, smaakvol, genoeg en snel.. niks op aan te merken..
Sabrina Hassing
Erg lekker! En het zag er prachtig uit!
Hans
Super! Bestelling ging goed. Fijne aanbieding. Afhalen ging vriendelijk, snel en makkelijk. En bovenal was het ontzettend lekker!
Jan
Chi
Mandy de Hoog
Het was heerlijk en zag er top uit in zoân mooie box
Loes
Megalekker!!! De volgende keer bestellen we weer hier :)
Charlotte
Een ware smaak sensatie boordevol met verse ingrediënten van hoog kwaliteit. Snelle en vriendelijke service. Kom hier zeker terug!!
Charito Dreesens-Loyola
Heerlijke sushi en op tijd bezorgd. Dank je wel!
Cees
Super ervaring! Smakelijk, volgens opgave menu en bovendien gewoon op tijd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Paul
Heerlijke sushi's van goede kwaliteit!
Lucienne Verhoeve-Labordus
Heerlijke sushi, goed verzorgd.
Madana
Di HP
Really good quality!
Patrick
Helemaal prima!
Nicky
Het eten was erg lekker, alleen was het wel 45/60 minuten te laat
Rita van der Holst
Online besteld. Gaat erg makkelijk. Heerlijke sushi gegeten. Goede prijs met leuke kortingen.
Mirella
Netjes verzorgd en heerlijke sushi!
Sasja
Lekkere sushi. Mag wel wat meer wasabi en gember bij.
JB
Prima sushi đđœ we hebben ervan genoten! Ook de grote keuze voor de â niet vis eterâ is erg goed.
Sabine
Natascha van der Bent
Sabine
Heerlijke verse sushi en ook nog bijzondere uitvoeringen đđ»
Mathijs
Was weer top
Elfie
De sushi zag er mooi uit maar viel me helaas tegen, de rijst vond ik droog, zwaar en compact en naar mijn smaak niet volledig lekker op smaak gebracht.
Tirza Arts
We hadden een familie box, zag er mooi uit maar erg droog!
Caat
Lekkere sushi alleen de sushiâs met tonijn en zalm uit blik is niet echt lekker.
Antwort von Sushi 8
Allereerst onze excuses. De zalm en tonijn die wij gebruiken zijn niet uit blik, maar worden door ons zelf bereid. Misschien kunt u de volgende keer een andere box proberen. Bedankt voor uw feedback!
Soraja
Natasja
Heerlijke Sushi en snel bezorgd!
Laure
Pluspunt: heeel snel geleverd! Sushi smaakte goed en zag er mooi en smakelijk uit. Zeker een aanrader. Wij gaan hier vaker bestellen :)
Patricia
Sandra
Super vers! En snel bezorgd! We hebben heerlijk gegeten en er is nog wat over dus er was genoeg!!
Jessica Markus
Heerlijke variatie aan geflambeerde sushi
Leon
Han Willem
Kwaliteit van de sushi is prima. Maar anderhalf uur wachten op de bezorging is te lang. Het zou fijn zijn als dat vooraf wordt aangegeven op de website waar de bestelling geplaatst wordt.
Linda
We hebben heerlijk genoten!!!
Maria Chiara
fast delivery and very Tasty food
Petra
2de keer besteld eerste keer was het wat minder ik denk door startup problemen 2de keer besteld het was super heb er van genoten. Aanrader in Wassenaar â€ïž bezorging was super vlug aardig meisje
Ad
Vandaag een poke bowl zalm bestelt, een prima ene lekkere maaltijd waar je ruimschoots genoeg aan hebt.
Been
Niet genoeg smaak
Lotte de Wit
Super!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
farah
top service, top sushi đđ»
Monique
Heerlijke sushi.Vers en de smaak is prima.Aanrader
Marian
Yakitori spiesjes waren niet warm en het kippenvlees was niet echt mals.
Ariane
Heerlijke sushi, alleen jammer dat de medewerkers in de winkel geen idee hadden wat glutenvrije opties aanging. Dat zou onwijs geholpen hebben, aangezien het menu niet helemaal duidelijk was bij een aantal opties.
Sabine
Het was echt erg goed , het zag er goed uit en ze waren heerlijk en vers. Het enige is dat ze in de prachtige box wel heel erg op elkaar zitten en dus dat ze wel een beetje door elkaar gaan ! Wellicht iets grotere box ?
Voskuil
Erg lekker en vers. Alleen beetje jammer dat 2 dingen waren omgedraaid. (Hadden eigenlijk Californië handpunt en crispiekiprol) maar was anders om gemaakt. Maar waren ook lekker.
Miranda Heemskerk
Super snelle bezorging, heerlijk gegeten!
Verhoeve
Prima samenstelling. Heerlijk gegeten.
margrietklumpers
Frans Lorsé
filiberke
sushi was life, bediening bij ophaling was zeer droog
Julius van Waasdijk
Gewoon helemaal top, zoals altijd!
Sa
Wat een heerlijke sushi echt top ga ik zeker vaker bestellen!
Carel de Bruijn
Bezorging mooi op de afgesproken tijd. De sushi zoals in Japan met onze vingers gegeten. Rijst bleef mooi kleverig van structuur en de verhoudingsbalans tussen vulling en rijst was goed en lekker.
Vincent
Heerlijke sush. Keurig en snel bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jacqueline de Koning
Ik was zeer aangenaam verrast, het was precies op tijd bezorgd en in een prachtige luxe zwarte lakbox gepresenteerd de mooi opgemaakte Sushi's, en die mooie box ga ik zeker nog eens voor iets leuks bewaren. Wassenaar
Van Teijlingen
Meer dan lekker!!!! Heerlijke sushi!!
Richard
Te duur voor wat je krijgt. smaak oké rommelig bezorgd alles door elkaar geschoven
Angela Kriek
Rambo
Gewoon top !! En veder niet zeiken !!
Ilse
Jessica Markus
Geflambeerde sushi is erg lekker
Marijn
Was weer top! Vers en snel
Carsten
Frederique
Het is heel mooi gepresenteerd, het is erg smakelijk en vers. Dus wat dat betreft 5 sterren. Wij vonden alleen dat er wat teveel saus op diverse rollen zit die er niet op horen naar onze mening. Het zou fijn zijn als er een optie is van âgeen mayonaise of andere saus op de sushiâ. Maar misschien heb ik dat gemist bij het bestellen?
Sebas
Sushi was prima. ĂĂ©n gerecht was niet geleverd. Heb hierover gebeld. Dit zou nageleverd worden. Dit is echter nooit gebeurd. Hierna werd de telefoon niet meer opgenomen
E
Bean
anton
mag wel meer wasabi bij was een heel klein zakje
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Frank Baarda
Wij vonden allemaal de rijst aan de harde en droge kantâŠ
Renée
Heerlijke sushi!
Antwort von Sushi 8
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de box gisteren tegenviel. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen over de droogheid en de kwaliteit van de tonijn serieus en zullen dit intern bespreken. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer een betere ervaring geven.